Συνταγή: Τηγανίτες Πρωτεΐνης

Εδώ και αρκετό καιρό, έχω αντικαταστήσει το καθιερωμένο μου για έτη πρωινό που ήταν quakers, κανέλα, μπανάνα με τις τηγανίτες πρωτεΐνης. Ένα πολύ θρεπτικό πρωινό, που περιέχει μεγάλο ποσοστό πρωτεΐνης και με κρατά χορτάτο για πολλές ώρες. Μάλιστα, πολλές φορές ακόμα και μόνο με αυτό ως γεύμα, κάνω προπόνηση, αφού το χωνέψω. Η προπόνηση βγαίνει πολύ καλά, χωρίς κρασάρισμα ενέργειας, αφού το σώμα έχει ήδη πάρει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να δουλέψει σε υψηλούς ρυθμούς. Η συνταγή δεν περιέχει ζάχαρη ή γλυκαντικά και οι μόνοι υδατάνθρακες που περιέχει προέρχονται από τη βρώμη και από το συμπλήρωμα πρωτεΐνης που θα χρησιμοποιήσουμε. Ακόμη, δε χρησιμοποιούμε λάδι ή βούτυρο, αρκεί να έχουμε αντικολλητικό τηγάνι.
Έτσι, αν έχεις μία “καθαρή” πρωτεΐνη, θα πάρεις και “καθαρές” τηγανίτες. Αν δεν είναι και πολύ “καθαρή”, παρ’ όλα αυτά, δεν πειράζει, τηγανίτες είναι, χαλάρωσε.

 

 

Τα υλικά φτάνουν για να δημιουργηθούν πολλές τηγανίτες (πάνω από 10), οπότε μπορείς να τις φτιάξεις και να τις έχεις στο ψυγείο για να τις τρως και τις επόμενες ημέρες. Αν επιθυμείς λιγότερη ποσότητα, βάζεις λιγότερα υλικά, αλλά να έχεις υπόψιν ότι το παστεριωμένο ασπράδι αβγού θα πρέπει να καταναλωθεί σε 1-2 μέρες αφότου το ανοίξεις.

 

 

 

Υλικά:

  • 500ml Παστεριωμένο ασπράδι αβγού.
  • 100-150gr Αλεσμένης βρώμης. Μπορείς να βάλεις και το κλασικό quaker, αν δεν έχεις αλεσμένη βρώμη, ή να το αλέσεις στο μπλέντερ. Όσο πιο πολύ βάλεις, τόσο πιο πολύ υδατάνθρακα (αλλά και την πρωτεΐνη της βρώμης) θα έχεις. Επίσης όσο πιο πολλή η βρώμη, τόσο πιο πηχτό το μείγμα.
  • 3-4 Scoops πρωτεΐνης. Ανάλογα με το πόσο έντονη θα επιθυμείς τη γεύση της, μπορείς να πειραματιστείς με τις ποσότητες και εδώ.
  • 1-2 Μπανάνες (όσο πιο ώριμες  γίνεται). Για την επάλειψη, ιδανικές λύσεις είναι το καθαρό φυστικοβούτυρο ή αμυγδαλοβούτυρο (χωρίς ζάχαρη και έλαια), ένα sugarfree σιρόπι και μία ψιλοκομμένη μπανάνα. Δε θα συνιστούσα πάντως να πάρεις έτοιμα μείγματα για τηγανήτες από κάποιο κατάστημα ή site με συμπληρώματα, καθώς αυτά τα μείγματα περιέχουν συντηρητικά και γλυκαντικά, η περιεκτικότητά τους σε πρωτεΐνη είναι σαφώς μικρότερη από το δικό μας μείγμα και, τέλος, υστερούν κατά πολύ σε γεύση από το δικό μας homemade μείγμα.

 

Εκτέλεση:

Λιώνουμε τη μπανάνα και τη ρίχνουμε μαζί με όλα τα υλικά σε ένα μεγάλο μπολ, όπου και χτυπάμε και ανακατεύουμε το μείγμα μας μέχρι να ομογενοποιηθεί όσο γίνεται. Προθερμαίνουμε το αντικολλητικό μας τηγάνι (το καλύτερο θα είναι να διαθέτουμε ένα μικρό τηγάνι, για να διατηρείται η φόρμα της τηγανήτας) όση ώρα χτυπάμε το μείγμα. Σε μεσαία φωτιά λοιπόν, ρίχνουμε μικρό τμήμα από το μείγμα μας. Μόλις δούμε ότι έχει ψηθεί από κάτω και ξεκολλάει, γυρίζουμε την τηγανίτα και την αφήνουμε άλλα 1-2 λεπτά να ψηθεί και από πάνω. Βγάζουμε από το τηγάνι και συνεχίζουμε με το μείγμα μας, δημιουργώντας τις επόμενες τηγανίτες με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

Δες όλα τα στάδια της διαδικασίας:

Manly Today|
Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

One Comment

  1. Pingback: Τηγανίτες πρωτεΐνης – vice.com – Manly Today

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *